Blog Lain

Friday, June 19, 2009

LAPORAN LAWATAN

Tugas 18 Jun 2009

3 comments:

  1. Laporan Lawatan ke Singapura

    Kelab Bahasa Melayu Sekolah Kebangsaan Bukit Rimau telah mengadakan lawatan sambil belajar ke Singapura pada 20 September yang lalu. Lawatan ini disertai oleh 40 orang murid dan 5 orang guru pengiring. Kami telah bertolak dari sekolah pada 7 : 00 pagi dan sampai di sana pada pukul 12 : 40.

    Sesampai di sana, kita pergi ke Underwater World. Di sini kita melihat pelbagai jenis ikan dan belajari namanya. Antara ikan yang kita melihat adalah ikan todak, ketam, ikan badut dan sebagainya. Kita juga melihat orang yang menyelam di dalam air.

    Kita juga pergi ke Zoo Singapore. Di sini terdapat pelbagai jenis haiwan seperti monyet, singa, harimau, zirafah dan sebagainya. Tujuan kita ke sini adalah untuk melihat haiwan – haiwan yang terdapat di sini. Kami telah makan tengah hari di sini.

    ReplyDelete
  2. Saya buat yang ini dulu

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Tuan/Puan.

    Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
    Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi kami di:

    KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
    Tour operator & Travel Agency

    Kami memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati di Indonesia. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour dan Bali Muslim Tour.

    Contact person : Amsyahril
    Mobile : +6285263007445
    E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.

    ReplyDelete